VEEL GESTELDE VRAGEN

 

HOE EN WANNEER BETAAL IK VOOR MIJN ORDER?

Nadat alle gewenste artikelen in het winkelmandje gelegd zijn, kun je kiezen voor direct online betalen met iDeal of betalen bij aanleveren. Bedrijven kunnen ook betalen “op factuur”.

WAAR VIND IK MIJN EERDERE ORDERS?

Je eerdere orders vind je via de menuknop ” mijn account”. Na inloggen met je bij eerste bestelling verkregen gebruikersnaam en wachtwoord, zie je daar het overzicht van eerdere bestellingen.

WANNEER EN HOE SNEL LEVEREN JULLIE?

Weekdagen: een dag op voorhand bestellen i.v.m. verse producten.
Weekend: vrijdag voor 12 u moet de order binnen/bevestigd zijn.
Catering zoals buffet, tapas, hapjes etc.: 48 uur op voorhand bestellen.
* de gewenste datum en tijd is pas definitief na onze bevestiging van je order.

OUDE BESTELLING OPNIEUW BESTELLEN?

Ja, dat kan! Ga naar je account en klik naast je order op “bekijk”. Klik vervolgens op de knop “Bestel opnieuw” om terug in het winkelmandje te leggen en af te rekenen.

VOEDSELALLERGIE?

In onze producten kunnen verschillende soorten allergenen aanwezig zijn. Heb je een vraag over de samenstelling van een product? Vraag het ons gerust via onze contactpagina, we helpen je graag verder!

BEZORGKOSTEN

€ 10 ex. btw
Minimum order bedrag € 30 ex. btw

OPENINGSTIJDEN

Wij werken elke dag ( inclusief zaterdag en zondag ) tussen 08:00 en 16:00
Weekend orders altijd in overleg.

WAAR BEZORGEN WIJ?

We bezorgen uw bestelling in de onderstaande regio’s. Ook voor catering in Amersfoort of Amsterdam kunt u bij ons terecht. Daarbuiten ( landelijke dekking ) is er in overleg veel mogelijk, vraag naar de mogelijkheden!

  • AMSTERDAM
  • UTRECHT
  • BUNNIK
  • MAARSEN
  • HOUTEN
  • NIEUWEGEIN
  • LEIDSCHE RIJN
  • BREUKELEN
  • VLEUTEN
  • VIANEN
  • WIJK BIJ DUURSTEDE
  • DE MEERN
  • CATERING AMSTERDAM
  • CATERING AMERSFOORT
  • ROTTERDAM
  • DEN HAAG